Thursday 8 May 2014

Gastrik dari Darjah 4 Lega Dengan ESP Shaklee..

"Dulu paling banyak puasa cuma 2 minggu je, tiap tahun macam tu la tak puasa bila gastrik datang.. tahun ni Alhamdulillah berpuasa dengan ESP tanpa gastrik.."Puan Dilla.

            ------------------------------------------------------------------------------------------------
Bercakap pasal gastrik ni memang dah sebati dengan diri saya. Sebab saya pun memang ada gastrik sejak zaman belajar lagi. Maklum la suka skip makan..bila kena attack..fuh..dia punye sakit..tuhan je yang tahu..selagi tak kena cucuk kat punggung tu..jangan harap la nak lega..

Tahukah Anda?

Pola pemakanan yang tak menentu antara penyumbang kepada Gastrik. Contohnya macam kes saya la..suka skip breakfast..lunch pun lewat..So, anda kat luar sana saya nasihatkan jagalah aturan dan masa makan anda dengan baik ye :)

Gastrik biasanya disebabkan oleh ketidakseimbangan kandungan asid dan pepsin dalam usus. Pengeluaran asid yang berlebihan menyebabkan terjadinya ulser. Maka dengan itu..eloklah dicegah sebelum ia menjadi parah.


TESTIMONA PUAN DILLA :

1. Gastrik sejak darjah 4, masa gastrik mesti muntah dan pedih ulu hati
2. Dah cuba macam-macam ubat, tapi tak lega
3. Pertama kali berpuasa dengan ESP Shaklee sambil menyusukan anak, bertenaga dan 
    bonus dapat puasa 10 hari penuh tanpa sakit gastrik

ESP memang HOT SELLER daripada SHAKLEE..Saya sendiri pun jatuh cinta dengan ESP bila pada penangan pertama!! Saya pasti anda kat luar sana pun akan menggemari ESP seperti saya dan Puan Dilla..

Nak dapatkan Set Gastrik Shaklee dan konsultasi percuma?

Hubungi saya

Intan Shariza
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951
Email : shakeshaklee702@gmail.com
FANPAGE : Vitacare 4u




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...