Tuesday 14 January 2014

UPT Positif Selepas 12 Tahun

Salam Maulidur Rasul semua...

Alhamdulillah..berkat hari dan bulan kelahiran Nabi Muhammmad s.a.w kita hari ni..saya nak kongsi kegembiraan salah seorang customer saya..beliau disahkan mengandung selepas 12 tahun berusaha nak dapatkan baby...

Wahhh..boleh bayang tak macam mana seronoknye diorang...:)Kesian gak saya tengok customer saya yang sorang ni..well actually one of my dedicated staff kat klinik..dah macam2 gak ubat dia amik untuk mengandung..dengan harapan..before umur 40 nak try gak dapat baby sorang..nak bagi adik kat Atif...anak lelaki sulung dia yang nak amik UPSR dah tahun ni...

Tapi..syukur..alhamdulillah..berkat doa,usaha yang tak putus2 dan tawakal..akhirnya..dia disahkan mengandung...dah 8 minggu uoolllsss:) dia sendiri pun tak perasan mengandung sebab ada stain kuar beberapa hari lepas...tapi...alhamdulillah..so far baby nampak ok...miracle kan...itu semua kuasa Allah...yang penting kita tak lupa mintak padaNYA...insya allah....

So..apa yang dia amik untuk cubaan kali ni...he3...tentulah set kesuburan Shaklee...mmm...bagi sapa2 yang merancang untuk hamil..tapi belum berjaya..apa kata try set kesuburan terbaik Shaklee..bulan ni ada offer baikk punye..:)

Tak salah berusaha...apa2 pun..jangan lupa berdoa dan bertawakkal pada Allah...


Nak tau lebih lanjut tentang set ni...?? ok..saya akan update next entry...:)

Hubungi saya..

Dr. Intan
SID 953464
sms/whatsapp : 013-3975951
email : drintanperlis@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...