Monday 20 January 2014

Kekal bertenaga walaupun menyusukan baby..:)

"...pengambilan ESP & Alfafa boleh bantu generate susu & tenaga.. baby pun susah nak dapat jangkitan even hantar kat taska. (Alhamdulillah setakat ni sara tak berjangkit selsema from kawan2 lagi) huhu.. this is my own testimoni.." Pn. Khairul

              --------------------------------------------------------------------------
Salam semua..
Ada orang tanya saya..macam mana saya boleh kekal bertenaga sampai malam..hihi..  jawapan saya mudah je..saya minum ESP dan ambik supplemen secara berterusan..:) 

Hari ni saya nak share lagi testimoni kebaikan ESP dan Alfafa untuk ibu2 menyusukan especially dan untuk ibu2 bekerjaya yang sibuk macam saya..mula2 saya nak share pengalaman saya sendiri..pastu adik saya pulak ek..:)

Saya bukan macam kebanyakan orang lain yang start makan Shaklee sebab mengandung dan nak menyusukan anak..jauh sekali la nak kuruskan badan..hihi..daya ni beza skit..sebab dah 8 tahun stop mengandung selepas anak bongsu saya Ilham yang dah darjah 2 pun tahun ni..
Ramai orang kata tinggal kat Perlis ni lapang..jalan tak jammed macam kat tempat lain..ya ..itu la kelebihan tinggal kat Perlis..dalam masa yang sama..saya tak perlu risau sapa nak gi amik dan hantar anak..pagi2 buat breakfast kat anak2..then siap2 nak gi keja..tak perlu nak rush..10 minit lagi pukul 8 pun still on time..hihi:) tengahari time pukul 1 saya akan balik umah amik anak2..siapkan lunch, antar anak2 gi kelas kafa then gi keja balik..

Rutin harian ni la yang mendesak saya untuk amik supplement yang terbaik supaya sihat dan kekal bertenaga sampai malam...ni la sebabnya saya jatuh cinta dengan ESP..kadang2 time pagi saya tak sempat amik breakfast pun..ESP la sahabat baik saya..kenyang sampai tengah hari..:) Tak rasa mengantuk dan letih langsung..huhu..magic kan..

Saya pun ada masalah kulit sejak remaja lagi..pastu bila umur dah makin meningkat ni..paham je la..jerawat tu tak de la nak risau sangat macam dulu..tapi tang kedut2 tu..hihi...kena amik precaution awal..sebelum kulit jadi tua dimamah usia..hihi...

Berbalik kepada adik saya..Cikgu Khairul Bariah..fuh..dia punye testimoni lagi banayk..sebab dia amik Shaklee atas macam2 sebab dan dia pun dapat rasakan perbezaan yang ketara..sebab dulu masa dia mengandung anak sulung dgn yang kedua tu..dia tak berjumpa Shaklee lagi..

Dia start amik Shaklee masa mengandung anak ketiga last year..tu pun sebab bacaan paras haemoglobin dia rendah..tu yang dia start amik multivitamin Vita Lea, Omega Guard dan Vitamin B Complex..then dia sambung plak amik ESP, zink dan Alfafa masa berpantang...

Tak stop takat tu je..sebab dia dapat rasakan kelebihan dan kebaikan Shaklee ni..dia teruskan pulak dengan set menyusu lengkap..hasilnya...fuh..terbaikkk la..susu badan ekslusif untuk baby Kaisara sangat meriah...bestnye...!!:):)


So..banyak lagi nak citer..tulis panjang2 pun..nanti boring plak..tapi..ni la testimoni sebenar..bukan hanya saya dan seisi keluarga..tapi adik-beradik..ipar dua..ibu ayah dan kdua2 mertua pun dah jadi pencinta dan pengguna tetap Shaklee sekarang ni..buat apa nak cari yang lain sedangkan kami semua dah jumpa supplement yang terbaik..'SAFE..NATURAL AND HEALTHY..!!'

Jom tengok skit kelebihan..khasiat dan kebaikan ESP dan ALFAFA SHAKLEE ya..:)

ALFALFA

sebagai MILK BOOSTER yg membantu penghasilan susu badan   

alfalfa mengandungi serat yang boleh mengangkut lemak2 yang dibakar tadi oleh lecithin, membuang toksin yang terkumpul dalam badan
 
Selain untuk detoks, alfalfa juga dapat membantu wanita dalam masalah keputihan & mengetatkan saluran vagina.

Untuk lelaki dan wanita pula, alfalfa memberikan stamina dan mencantikkan kulit dalam jangkamasa panjang.
 
Alfalfa juga membantu pelawasan yang turut membantu dalam penurunan berat badan.


ESP- Energizing Soy Protein

Menganjalkan kulit dan payudara.

ESP juga membantu menghasilkan susu ibu yang lebih pekat dan berkrim kesannya bayi akan cepat kenyang dan kurang meragam.

Mencantikkan kulit, halus, gebu dan berseri.

Memperbaiki struktur kulit.

Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.

Menyingkirkan sel kulit mati dan menghilangkan parut jerawat.

Membekalkan tenaga berjam-jam lamanya - kurang letih.

Penting untuk pertumbuhan kuku dan rambut yang sihat.

Bagi ibu menyusu, ESP membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat.

Kunci melawan penyakit.

Bagi ibu mengandung, ESP membekalkan asid amino yang bertindak untuk otot dan organ bayi.

ESP membantu pertumbuhan plasenta, uterus, dan untuk membantu aliran darah ibu yang sentiasa bertambah semasa mengandung.

Sangat membantu ibu2 yang mengalami morning sickness kerana ESP membekalkan tenaga.

Anda nak kekal bertenaga macam saya dan adik saya..?? Nak tau lebih lanjut tentang produk ni..boleh la hubungi saya..insya allah..saya akan memberi konsultasi bila2 masa anda memerlukannya..:)

 
Hubungi saya..


Dr. Intan (ID 953464)
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...