Saturday 18 January 2014

SHAKLEE UNTUK SEISI KELUARGA

 "Anak kedua saya mempunyai ezcema yang kronik... since last year saya bagi makan vitamin C..alhamdulillah sekarang dia dah semakin handsome macam ayah dia huhu...sekarang saya mantain bagi omega guard & mealshake untuk daya tahan badan terhadap penyakit..."Pn. Khairul

                         ----------------------------------------------------------------

Salam semua..

Hari ni saya nak share testimoni adik saya sendiri..yang dah menggunakan produk Shaklee ni terlebih dulu daripada saya..ibu mana yang tak sayang anak kan..sama seperti adik saya sebab sayangkan anak la saya akan beri yang terbaik untuk anak2 saya..sebab tu la saya pilih Shaklee sebagai supplement wajib kami sekeluarga..dah tak de brand supplemen lain tau kat umah saya ni...:)

Adik saya ni seorang cikgu di MRSM Langkawi..anak 3 orang...advance skit daripada saya..hihi..anak dia yang kedua tu comeeelll sangat..kulit putih merah..Salahuddin namanya...tapi..saya selalu tengok anak2 yang kulit putih ni agak sensitif skit..tu la yang jadi dengan abang ngah ni (panggilan manja)..dia selalu jadi ekzema..especially kat muka dengan badan la..kat bahagian celah peha dan ruang lampin tu..tak cakap la..memang dok merah je..kesian kat bang ngah..:(

So..sejak tu la adik saya berkenalan dengan Shaklee dan terus jadi pengguna setia..dia letak Hebal Blend Cream kat tempat2 ekzema tu..dalam masa yang sama dia bagi abang ngah makan Chewable Vitamin C..kagum saya tengok bang ngah makan Vitamin C tu..dia suka sangat..habis satu mintak lagi..hihi..mana boleh banyak2 tau bang ngah..:)

Sekarang ni..bang ngah dah hensem macam ayah dia..hihi..bak kata adik saya la..:) tak de dah gatal2 kat badan bang ngah..sebab adik saya maintain bagi Chewable Vitamin C dan tambah pulak Omega Guard dengan Mealshake...nutrisi yang cukup lengkap untuk anak2 tau..:)


FAKTA MEALSHAKE
=================
[
] Nutrisi Lengkap Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif.

[
] Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

[
]Untuk Pembesaran Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. Jadi, ianya sesuai untuk tumbuh besaran anak-anak.

[
] Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

[
] Pemulihan Kulit Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
 

FAKTA OMEGA GUARD
====================
[
]Penting untuk perkembangan dan fungsi otak

 
[
]Menguatkan sistem imun anak anda

 
[
]Mengoptimakan penglihatan untuk membantu proses berfikir dan melihat

 
[
]Mengurangkan selsema dan batuk 

 
[
]Membantu anak anda supaya lebih cergas

 
[
]Mengurangkan masalah asma dan eczema

 
[
]Melindungi retina mata


So..ibu2 kat luar sana yang masih tercari-cari supplemen terbaik yang patut diberi pada anak2.. tak payah fikir panjang2..apa lah salahnye berbelanja skit untuk kesihatan dan masa depan yang baik untuk anak2 anda..Pn. Khairul dah try dan terus jatuh cinta..saya pun dah merasai kebaikannya..no turning back..hihi..:)

Hubungi saya..

Intan Shariza
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...