Sunday 9 March 2014

Promosi ESP : Kebaikan dan Keistimewaan ESP, jom dapatkan sekarang!

Assalamualaikum ..

Sempena bulan promosi ESP ni..saya akan terus berkongsi tentang keistimewaan dan kebaikan ESP..
KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE:

1.  Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. 

2. Protein adalah MAKANAN TUNGGAL & TERPENTING iaitu ia mengambil tempat PERTAMA pada tubuh badan kita. Tubuh badan kita sebahagian besarnya terdiri daripada protein. Tulang, Kulit, Rambut, Otot, Organ, Plasma, Antibodi, Enzim, Hormon, Hemoglobin semuanya terbentuk dan diperbuat daripada protein.

3.  SEL-SEL yang anggaran jumlahnya 60 trillion yang membentuk tubuh badan, semuanya bergantung pada protein untuk menjalankan fungsinya seperti : 
  • Membina sel-sel baru
  • Menggantikan tisu-tisu tua 
  • Menggantikan tisu-tisu rosak dan usang.

4. PROTEIN SANGAT MEMBANTU MEMBAKAR KALORI & MENGURANGKAN PENYIMPANAN LEMAK! :
  •  Diet atau mengurangkan pemakanan tanpa meningkatkan pengambilan protein mengakibatkan kehilangan jisim otot dan penurunan kadar metabolisma.

5.  PROTEIN SANGAT BERMANFAAT KEPADA IBU HAMIL DAN MENYUSUKAN :
  • Ia membekalkan nutrien dan menyokong pertumbuhan bayi. 
  • Sumber protein hebat serta tidak menggemukkan untuk wanita mengandung.
  • Membantu mengelakkan berat badan berlebihan semasa hamil...

6.  PROTEIN PENTING UNTUK KECANTIKAN!

  • MENGGALAKKAN KULIT YANG ANJAL & LICIN & MENCERAHKAN KULIT DARI DALAM : protein adalah struktur asas kulit. Apabila kita tidak mengambil protein yang mencukupi, kulit akan kelihatan mengendur,pudar dan berkedut kerana protein penting untuk penghasilan kolagen.
  • UNTUK RAMBUT YANG LEBIH BERSINAR DAN SIHAT : 88% rambut terdiri daripada protein. Protein yang mencukupi menguatkan rambut, memastikan rambut yang lebat dan bermaya serta MENGURANGKAN KEGUGURAN RAMBUT. Bagi ibu-ibu yang lepas bersalin, selepas 4 bulan biasanya keguguran rambut mula berlaku sehingga merisaukan anda. Jadi jangan lupa pengambilan protein (sudah tentunya ESP) dapat membantu anda.
  • UNTUK KUKU YANG LEBIH SIHAT DAN KUAT : sekiranya kuku mudah sumbing atau merekah dan tumbuh dengan lambat, maka tingkatkan pengambilan protein.

Jom dapatkan ESP sementara tengah promosi ni..buat stok banyak-banyak..banyak lagi kelebihan ESP ni...:)

Nak dapatkan ESP pada harga promosi?

Hubungi saya,
Dr. Intan (ID 953464)
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951
Email : drintanperlis@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...