Saturday 1 March 2014

ESP untuk kulit, tenaga dan 1001 khasiat

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..akhirnya terjawab promosi Shaklee bulan ni..apa dia? Tentulah produk paling hot daripada Shaklee..ESP laaa..wow..super murah, super jimat dan super hebat..

Saya pun start jatuh cinta dengan ESP..produk Shaklee pertama yang saya amik..dan terus setia sampai sekarang..dah bertin-tin pun saya minum..

Mungkin ada yang tertanya-tanya..untuk apa saya amik ESP..saya menyusukan babay ke? Saya tengah mengandung ke? Dah 8 tahun tak mengandung dan menyusukan baby..anak saya yang bongsu pundah darjah dua..

Itulah kehebatan ESP..bukan untuk ibu hamil ataupun menyusukan je tau..saya amik ESP sebagai gantian susu..sebab saya tak suka sangat minum susu..saya ada gastritritis ataupun biasa orang panggil gastrik dan selalu skip breakfast..sebab tu la saya perlukan ESP untuk kekal bertenaga..dan alhamdulillah..tak pernah kena serang gastritis sejak amik ESP walaupun tak breakfast..:)


KENAPA ESP? 

ESP adalah ENERGIZING SOY PROTEIN. Sebab utama ESP tersangatlah popular dan produk yang paling laris kerana ESP membekalkan sumber protein. Semua orang tahu badan kita perlukan sumber protein. 

Dalam pemakanan seharian kita sumber protein terdapat dalam ikan, ayam, daging. Tapi kenapa tiap-tiap hari makan lauk ayam tapi kerap juga tak sihat. 

Tak cukup ke? Haaa....untuk pengetahuan, ikan, ayam, daging tu kan kita masak dulu sebelum makan. So bila dah masak, dah kena panas api, tentulah kandungan protein tu akan musnah dan yang tinggal tak cukup untuk badan kita yang kerja kadang-kadang lebih 12 jam ni.


Kalau tak cukup protein apa akan berlaku?
  • rasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar.
  • kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening.
  • punca ulser perut dan ulser usus.
  • luka lambat sembuh akhirnya berparut.
  • ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur.
  • antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh nak lawan penyakit yang datang. Kurang ketahanan.

KEBAIKAN :  ESP SHAKLEE

  • Untuk wanita yang ingin hamil atau merancang untuk hamil : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.
  • Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.
  • Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan sokmo pun kurang.
  • Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrien dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.
  • Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you!
  • Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah. Lapar dan dahaga tu biasa la, itu dugaan tuhan bagi sebagai ujian.

                                                          TESTIMONI PENGGUNA




Nak try ESP pada harga promosi..?? Jom try ESP..saya berpuashati dan mereka pun sama..Jangan lepaskan peluang ni..:)

Hubungi saya, 

Intan Shariza
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951
Email : shakeshaklee702@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...