Tuesday 18 February 2014

Advanced Joint Health Tablet sembuhkan sakit lutut / sakit sendi : 'selamat tinggal 'knee-guard'

"Sekarang dah boleh sembahyang macam biasa, kalau dulu kena pegang katil..la ni tak payah dah..'knee-guard' pun tak payah pakai masa main badminton.." En. Suami..

              ------------------------------------------------------------------------------------
Assalamualaikum semua..

Mesti ada yang tertanya-tanya..sapa Encik Suami tu..hihi..suami saya la..Customer paling berjaya untuk testimoni Advanced Joint Health Tablet (AJHT). Suami saya ni start sakit lutut masa tahun 2012. Asalnya sebab main badminton la kot..lagipun masa tu berat badan dia pun boleh tahan gak la..rasa-rasanya dalam 90 kg lebih la jugak. 

Kesian saya tengok dia masa tu, makin lama makin teruk keadaannya. Tapi suami saya tetap nak main gak badminton walaupun dalam keadaan sakit. macam-macam jenis 'knee-guard' la dia beli nak cover sakit lutut tu masa main. Dalam masa yang sama, macam-macam gak ubat dan supplemen yang dia beli kat farmasi. Asalkan ada untuk sendi dan lutut semua pun dia try je, tapi tak nampak lega pun.

Masa saya mula-mula join Shaklee dan rasakan kelebihan supplemennya..(sudah tentu la kegemaran saya ESP), saya terus beli Advanced Joint Health Tablet (AJHT) untuk suami saya. Dengan harapan supaya lutut dia sembuh dan boleh sembahyang macam biasa. Bayangkan la waktu tu nak sembahyang pun kena pegang katil. Kesian sangat..:(

Alhamdulillah jugak sebab suami saya ni jenis disiplin makan supplemen. Lepas beberapa biji dia makan Advanced Joint Health Tablet tu, saya tengok dia boleh sembahyang macam biasa dah..syukur sangat. Sekarang ni kalau main badminton tu dah tak pakai 'knee-guard' pun..entah mana letaknya 'knee-guard' yang beli banyak-banyak dulu pun tak tau la..

Bonus jugak sebab suami saya amik OmegaGuard setiap hari, tambah Lecithin dengan Alfafa jugak. Kalau dulu berat badan tu dalam range 90 kg lebih..sekarang ni dok maintain 75 kg je..siap risau pulak berat badan tak naik-naik..hihi..elok la tu yang..:)

Tu la kelebihan setiap supplemen Shaklee ni..walaupun cuma satu jenis je tapi khasiat dan kebaikannya pelbagai. Bak kata omputih..Multipurpose..:) Macam contoh OmegaGuard, selain baik untuk mengurangkan keradangan sendi, boleh mengurangkan kolesterol darah dan elok untuk mereka yang nak kurus jugak.

So secara ringkasnya, untuk memiliki sendi yang sihat, perlu ada 4 zat penting iaitu :

1. GLUKOSAMINA
- kandungan utama dalam Advanced Joint Health Tablet
- blok utama dalam pembinaan rawan dan bendalir sinovia (iaitu bendalir antara sendi pelipat)

2. VITAMIN C
- antara kandungan dalam Advanced Joint Health Tablet
-menghalang kerosakan radikal bebas dalam bendalir sendi yang mengalami keradangan (inflamasi)

3. OMEGA 3
- terkandung dalam OmegaGuard
- agen anti-keradangan / anti-inflamasi dalam sendi

4. KALSIUM & MINERAL
- kandungan  dalam Ostematrix
- penting dalam pembinaan tulang yang sihat


 TESTIMONI PENGGUNA



Bagi anda yang ada keluarga terutam ibu atau ayah yang ada masalah sakit lutut atau sakit sendi, jom cuba Set Sendi dan Advanced Joint Health Tablet. Hargailah mereka..tak salah berbelanja sedikit untuk kesihatan ibu dan ayah yang dah banyak berkorban untuk kita..tapi apa-apapun semua dengan izin Allah..

Hubungi saya,


Intan Shariza
PM Admin Intan Shariza di Facebook
SMS/Whatsapp : 013-3975951


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...