Sunday 18 May 2014

Bila selera makan anak meningkat, Ibu tak risau lagi..

Ibu-ibu yang dah tau kebaikan Meal Shake Shaklee ni pasti tak melepaskan peluang untuk mendapatkan Meal Shakes yang tengah PROMOSI sepanjang Mei ni :) 

Memang rugi kalau tak ambik kesempatan time tengah offer ni..saya sendiri pun borong Meal Shakes untuk anak-anak saya..Meamang terbaik la..sebaba saya dah dapat lihat kebaika Meal Shakes ni kat anak-anak saya...supplement yang cukup lengkap, ringkas, mudah dan yang penting anak-anak sukakannye :)


Sebelum tu, jom ketahui 15 Kebaikan Meal Shake Shaklee..mesti ramai nak tau..kenapa BEST sangat Meal Shakes Shaklee ni...

1. Membantu meningkatkan selera makan anak
2. Membantu perkembangan minda
3. Membantu tumbesaran
4. Mengurangkan ekzema
5. Membantu anak untuk kekal aktif
6. Membekal nutrisi lengkap untuk anak yang dah berhenti susu
7. Memberi pelindungan kepada anak-anak terhadap jangkitan penyakit
8. Membantu meningkatkan berat badan anak
9. Membantu anak untuk fokus terutama dalam pelajaran
10.Membantu mengurangkan kekerapan asthma
11. Membantu mengatasi masalah sembelit pada anak
12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obes
14.Meningkatkan kecergasan anak-anak pada awal pagi 
14.Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan dalam bijiran ataupun susu

TESTIMONI PUAN AZRIN

 Apa kata Puan Azrin yang memberi Meal Shakes untuk anaknya sejak umur setahun lagi..
"Dulu masa Icha umur setahun, cuma bagi 2-3 kali seminggu je, sekarang bila dah 2 tahun bagi tiap-tiap hari walaupun kadang-kadang terlupa. Selera makan Icha meningkat dan tak nak pilih-pilih makanan..Bila tengok anak selera makan, ibu pun tak risau lagi..berbaloi melabur sikit wang untuk anak.."

Saya pun macam Puan Azrin jugak, tak kisah berbelanja lebih skit asalkan anak-anak dapat khasiat yang terbaik..saya cuma nak anak-anak saya sihat, cerdas dan dapat nutrisi yang secukupnya supaya diorang boleh belajar dengan baik..

Saya sudah..Puan Azrin pun sudah..kami berikan Meal Shakes Shaklee untuk anak-anak kami..Anda bagaimana??

Nak dapatkan Meal Shakes dan kongsi khasiatnya..??

Hubungi saya,

Intan Shariza
 
PM Admin Intan Shariza di Facebook 
SMS/Whatsapp : 013-3975951
Email : shakeshaklee702@gmail.com
FANPAGE : Vitacare 4u

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...